The Followers

Saturday, August 22, 2009

1st day berpuasa..banyak dugaan !

Assalammualaikum..
heyya olls ~ meh meh me nak cerita ape yang berlaku pada hari 1st me berpuasa tahun nie.
me demam la..giler teruk tao. sampai nak semput dibuatnya
awal da bersahur,then terus tido..akibat penangan panadol 4 bijik yg me dah telan sebelum sahur.
pastuh awal kol 9 pagi kot da bangun,sbb nak g amik adik kat pudu.
hujan plak tuh, menambahkan demam yg telah ade nie
adoii la,penink giler kepala..bayangkan berhujan dr kotaraya ke pudu,then balik ke kotaraya balik sbb nak naik bus balik
huahh ~ sgt x suka keadaan ini !
pape pon,puasa tetap diteruskan
cewahh..walau ape pon dugaan yg datang..akan me rempuh dengan sabar dan berjayanya !
gitew kan ;)

ok la..akhir sekali me nak ucapkan kepada semua pengikut yg mengikuti blog ini
selamat menjalankan ibadah puasa dengan penuh keikhlasan oke !
jgn nak mengharapkan balasan je semata-mata
haha ;)
tata ~

2 comments:

sayamasihteruna said...

alololo , siannya . tapi jgan nak ponteng yep . tak sihat bukan alasan :)

ciwa said...

haha insyaAllah x ponteng oke ;)