The Followers

Tuesday, December 14, 2010

CATATAN BARU

MAKE YOU FEEL MY LOVE
AIRPLANE
LOVE THE WAY YOU LIE
CLUB CANT HANDLE ME
IMMPOSIBLE

??
ape toh ?
haha tuh sumer lagu2 yang aku asyik layan skang
mengikut peredaran masa la kata org :)

tp bukan pasal lagu2 tuh aku nak buat catatan baru ni
cuma mau hebahkan sedikit , ade la citer2 kosong untuk dikongsi
lalala ~
1.) skang da ade kawan baru yang same kepala dia ngan aku, masuk air teramat
     n dia kacak woo >,<"
2.) kepala da x sepening dulu , masalah da separuh sattle
3.) dah boleh terima perangai 'kawan' yang mcm sampah
4.) menunggu tawaran kolej , mintaknye dapatla..da penat la keje :(

5.) aku rindu kawan2 di kl huahghh :'(
     korang rindu aku x ?
last skali : cincin tunang aku masih pakai sbb aku masih syg kat dia, tp dia igt aku x ?

4 comments:

TeNgku IqMaL said...

mesti lah ingat cuma ciwa jer...

igt mal agy x?

ciwa said...

mesti la igt
mal kan skandal saye :(

DeaN_DiaN said...

make u feel my love...
sgt best... =)

ciwa said...

yeah sume pon best :)