The Followers

Sunday, November 8, 2009

Soalan2 Yang Perlu Ke Aku Layan ?

'kak berapa ringgit ?'
'akak satu jam berapa ?'
'akak boleh tolong saya tak ?'
'nok u makan pil ke ? knape i tengok cam besar je t***k u ?'

kadang2 kan, nak aje aku sepak lelaju diorang nie
tp x baik , da dorang tuh customer , tp mmg lar menyakitkan hati
orang lain pandang je aku bila dorang nie panggil aku 'akak'
tak nampak ke kejantanan aku nie ha ? siap nak panggil akak2 bagai
vavi kan diorang nie .


korang nak tengok ke 'akak' nie naik angin ?

*kadang2 aku pon mushkil, aku nie perempuan ke lelaki ?
pengsan .

7 comments:

Terry said...

sbb u nampak feminine kot? well.. hey.. people sometime call me akak too.. nasib i dah simpan janggut sekrang.. haha.

well.. keluarkan la suara jantan u..
mesti terpengsin jer bila dengar suara kejantanan u tu.. hehehe. :)

ciwa said...

i pon tatau la suara jantan camne i nak kuarkan lagik
haha ;DD
sura i mmg jantan lar
maybe muka je kot woman skit
ngee ;DD

Afzainizam said...

http://www.firestartingautomobil.blogspot.com/

Salam ziarah lama tak ziarah blog anda ni....

eeeemmm aura kejantanan membuatkan hati wanita kecairan....

hai.... macam hulk tu tubuh je beso tapi warna hijau... sapolah nak kat dia...

ciwa said...

tp i nie banyak aura kewanitaan lar !

haha ;DD

Amir Ariff said...

hormon kot..

ciwa said...

yeah hormon lebeh ni ;DD

Afzainizam said...

Salam Dari kami Warga Kerja http://www.firestartingautomobil.blogspot.com/

kepada semua
Keluarga, saudara mara, sahabat handai, rakan niaga,
pelanggan dan pengunjung blog ini.
Selamat Menyambut Hari Raya Haji Aidil Adha
Selamat Menunaikan Ibadah Korban….

Salam Aidil Adha Dari Mereka Yang Menjadi Tetamu Allah..
"Aku telah menyahut seruanMu untuk menunaikan Haji, wahai Tuhanku! Sesungguhnya aku ingin mengerjakan Haji, maka permudahkanlah bagiku, maka terimalah ibadat Haji daripadaku, sahaja aku menunaikan ibadat Haji dan berihram dengannya kerana Allah Taala. Telah aku penuhi seruanMu wahai Tuhanku, telah aku penuhi seruanMu, telah aku penuhi seruanMu wahai Tuhanku, tidak ada sekutu bagiMu. Telah aku penuhi seruanMu, sesungguhnya segala puji, segala nikmat dan segala pemerintahan adalah kepunyaanMu, tidak ada sekutu bagiMu. Wahai Tuhanku! Diharamkan bagiMu rambutku dan diriku, jasadku dan semua anggotaku, daripada wangi-wangian dan perempuan serta dari semua perkara yang Engkau haramkan terhadap orang yang berihram, aku mengharapkan pertolonganMu, wahai Tuhan sekelian alam."

Jangan lupa ambil kad ucapan Salam lebaran aidil adha… pilih lah nak mana satu