The Followers

Friday, July 3, 2009

Happy Birthday To Me

21 ? gosh, tak sedar kot masa da berlalu
zaman remaja semakin menjauh, zaman dewasa dah bermula
HAHA . tp saye belom ready lagi nak jadi orang dewasa ..
camane eyh ?
someone plesh help me !
jadikan aku orang yang lebih matang, aku berharap sangat .
heee :P

oh ye, time kasih pada yang sudi wish my birthday, walaupon aku tamao wish.. mao adiah !
ngahaha, time kasih banyak2,
yang tak wish, tahun depan aku tuntut kat korang. tengok la !
aku tuntut teddy bear besa2 !
jaga korang !

party ? takde kot
malas la (bajet tade sebenarnye)
hoho, pape pon isnin nanti kite kuar ye kekawan
jangan lupa bawak adiah !
peringatan sekali lagi
bawak hadiah !
haks .
kalo x, sentap sebulan !

ape pon, terima kasih tuhan kerana menambah lagi umurku,
moga tahun depan masih ade lagi harijadi untuk diraikan
amin ~

1 comment:

le. said...

ouh sentap i tak bole join snin dpn ! ;(