The Followers

Tuesday, July 7, 2009

21 years / 3 days

hai kawan-kawan ~
*tetibe cam mental je ;)

tajuk tuh mcm sesuatu kan
yer, 04 July 09 arituh genap la umur aku yang ke-21
yeii, da bole bebas skang
hahaha ;)
disco i'm coming ~~~~
weee.. ta sabar lak mao g clubbing
ahak !
jahat doh g clubbing neh, tak baik .


ha ha suda !
mengarut plak cerita pasal clubbing2 neh
citer sebenarnya yang ingin dicatatkan adelah
keluar lagi ! haha .
semalam (06.07.09) cam bese la kan
aktiviti hari isnin kami
melancong dan melacur ke kl
dengan ahli2 yang mmg da busan tgk muka dorang
fyt n syah
* adoii tade muka lain ke ha ?
;)
plan hari tuh mao ronda2 kl
fyt nak snap2 gamba utk projek skola dia
aku pon ON je, then syah lak join
abesla camera tuh kalau syah da pegang
abes sumer gamba bontot org dia snap
haishh~ ape la nak jadi neh
sian fyt, projek dia ta siap lagi la nampaknyer
pastuh tetibe dia soh aku jd model utk projek dia plak
aku pon terkejut la
what the F**K ~
padahal dalam hati bangga seyh.
tp yang sedihnyer, apsal kena jadi model yg comot momot ?
kena dok tepi tong sampah ? muka kena conteng ?
tak mahu !
yesh, dengan bangga nyer aku menolak ;)
syah amik peluang tuh, suketi korang la
janji projek fyt siap.

then, plan nak g umah kawan.
saje mao jejalan abeskan masa .
nak g umah makwa :)
1st tyme nak g neh ! gigih .
susah gak carik . last2 jumpa gak umah
yeii~ dpt mkn mee goreng
walaupon aku kena tlg dia masak, ta kesah la
janji dapat mkn, ngee ;)
lama gak lepak umah dia, sampai kol 9 camtoh.
da penat huhahuha, kami pon gerak balik.
sbb fyt n syah nak balik kolej.
aku pon penat da, mao balik n tido .
tuh jela citer / catatan kami pada hari itu.
*sori la, gamba kat fyt lagi..blom dapat.
neh gamba guna cam makwa
pian n cik minah
model pada hari itu
**walaupon cik minah cam artis yang tak mahu diambil gambar nyer
haha ;)


No comments: