The Followers

Wednesday, June 17, 2009

Selamat Pengantin Baru !


hoho
buat kali keduanya aku jadi pengapit
besh besh .
banyak gamba aku dlm album kawen dorang
haha
killer besh !

1st time jd pengapit masa abg kawen
08.08.2008 & 23.08.2008
at shah alam n negeri sembilan
tp aku bukan nak citer pasal wedding abg aku nie
nak citer pasal wedding kawan terbaek aku dunia akhirat
hee, syg kaw lebih la makwa
;)
13&14hb jun 2009
dia nikah lepas sembahyang jumaat
dia takde la sembahyang sbb dia pompuan
tp yg pasti mmg lepas sembahyang dia nikah
aku tak tengok sbb tak sempat sampai
kije kije.
sampai pon da petang.
sampai je, mkn la ape lagik
lapa wokk,3jam dlm bus
dpt mkn nasi lemak 70sen cik abas mmg besh
walaupon waktu tuh da pukul 4.30pm
gigih mkn nasi lemak yang dia buat pagi2 buta
haha
mmg sedap
pastuh hidangan pencuci mulut; tapai !!!
sumpa sedap .
mkn sampai lebam.
pastuh cam bese la
tlg2 dorang buat ape yg patot.
pastuh balik mandi utk program mlm plak

***************************************
mlm tuh tade pape pon
sbb dia tade berarak
just mkn2 je
n karaoke maut ~
haha
mn bole lepas peluang beb
layan dangdut malam tuh
hahaha
sumpa kejis
bantai jela
seb baik pasangan duet ku mantop
kakak ku sendiri
hoho.
kire kami bersepadu suara la 'menyumbangakan' lagu tuh
hahahha.
tp mmg besh
tetiba lak hujan ribot !
halamak aihh
kacau daun je
ngan petir berdentam dentum.
bergelap la sekejap kami kat umah pengantin tuh
sbb fius kena 'kick'
heee.
*bukan salah aku sbb nyanyi sumbang ye ;)

lepas da ok
sesi karaoke diteruskan sampai kol 2 pagi
giler la
dasat tol org kg aku
haha.

aku ta larat da
penat.mao balik n tido
kat umah mmg x tunggu lama la
pengsan terbaek punya lps dapat tilan n bantal
kroohh krohhh.~~~

*****************************************
pagi tuh agak awal aku bangun
semangat pengapit la katakan
haha
kol 9 aku mandi
bersiap2
pakai baju melayu sumer
bersamping bagai
kirenye mengalahkan pengantin la aku neh
*pasan wokk!

dlm kol 10.30 gerak g umah pengantin
mak aihh, perot lak buat hal
penangan tapai yg aku mkn semalam
hoho
giler x igt nyer sakit
menyesal giler mkn tapai banyak semalam nyer tuh
sumpa tanak mkn tapai banyak lagi da
taubat !
lebih kurang pukul 12.30tgh
selamat la pengantin berarak dan disandingkan diatas pelamin
aku pon tumpang sekaki la atas pelamin
pengapit terpenting la katakan
haha
abes je bersanding
ape lagik
karaoke la
hahaha
seb baik x ujan lagik
alhamdulillah~
layan gak 2 lagu
ngee.
kire majlis kahwen tuh berjalan lancar la
tade sebarang masalah besar kot
tp sumpa sedih
kawan terbaek dunia akhirat aku da kawen
da jadi bini orang
gonna mish u makwa ;(
jaga laki bebaik
kalo x, aku yg jaga dia nnti
grrr.
hahahhaha.

semoga korang panjang umur hingga ke anak cucu
tamao gado2
ta baek ;)
lebiu la makwa.
muaaaahhhh~

*gamba akan di upload di masa akan datang
sbb sy lom dapat gamba itu lgik ;)

1 comment:

dalf i.t.u aku said...

weh ciwa..
org kate la kan..
bukan me kate ea..
org kate kalu jd pengapit ni lambat jodoh..
hahaha
en ciwa da jd 2 kali..
so
pikir2 kan lah ea
hak3