The Followers

Thursday, April 9, 2009

jiwa jiwa gumbira ;)


07 april 2009
hari bersejarah buat kami
wahh, katenyer kan ;)

tade la bersejarah mn pon
cam hari2 lain kami hangout
tade pape yg special
lain la kalo memasing bawak sekendek kan ;)
haks.

ha,
berbalik pada cerita kami hangout td
memula aku ngan fyt plan nak jumpa at bukit bintang (b.b)
nak supink2 skit la
yg si pijah nie plak memandai alam je plan ngan si lynn, nak jumpa kat klcc
aku rasa nak hambat je dia g sane sesorang
haha ;)
sian plak, org asli masuk bandar.
satu hape pon tatao
x pepasal je sesat
aku lak susah kan.
so, dia text si lynn la jumpa at pavi.
selesai satu masalah.
ha, kami sampai b.b agak awal dr yg dijanjikan
aku ngan si pijah jalan2 jerla dlm mall tuh,
jalan nyer jalan
aku nampak ape yg aku nak beli
oyeah, beg idaman
berpinar2 mata tgk beg tuh
wow, mmg idaman kalbu
haha.
harga dia plak, mak aihh
melampaui batasan beg duit aku
huahh~
terpaksa la abaikan je
selamat tinggal beg ;'(

so,
misi mencari diteroskan walaupon si pijah da tarik muka ketat
pedulik ape aku
tanak ekot dok umah la
kan kan~
carik nyer carik
singgah la 1 kedai nie
mah aii, lg mahal harga dia
dah la x lawa
huduh~
buruk~
besa~
cam karung guni~
ta jd aku nak beli
ilang selera ;)

carik lagi~
yeii
akhirnya, jumpa gak beg tuh ngan izin tuhan
wahh~
thanx god ;)
harga x la mahal sgt
lawa lak tuh
kaler pink
belang2,
lawa
menarek
meleleh air mata kalo x beli
haks ;)
aku teros je beli
tak pedulik ape dah.
teros je pakai
mmg sajak je aku pakai beg tuh
*wahh, pasan.
kejis ;)

abes je urusan membeli, fyt text da sampai
so, aku pon teros menuju ke destinasi yg dijanjikan
wahh~

fyt ngan mama,
igtkan nak teros gerak g pavi,
tp dorang ckp nak tggu memer,
si molot puake!
p/s: kalo korang kaki sentap, tayah kenal mamat nie
kompom korang sentap giler vavi!
tp aku ok je ngan dia
sbb kami sejiwa
wahh~
kami kaki bahan org
hahaha
sian lynn kena bahan arituh,
'nonok kepam'
kakaka ;)
sedap nama baru kaw lynn
aku suke sgt.
walaupon kesian tgk lynn
tp aku tetap bahan dia
i'm sorry~

lps jumpa memer, kami gerak g pavi
beli tiket,
movie yg kami tonton pd hari itu
adelah...
CONFESSIONS OF SHOPAHOLIC

komen : sumpa bangang citer nie ;)

haha.
yesh, mmg bangang
gadis dan selendang hijau.
citer nia banyak gak moral story dia
tp lg banyak ngan lawak bodo.
citer si kaki shopping
yg akhirnyer menjerat diri sendiri.
hutang yg banyak!!
tatao la nak citer camne
g tgk je sendiri
gerenti puas hati ;)
4 bintang utk cerita nie .

eh eh,
tp sebelom layan citer nie
kami bersantap kat pizza hut pavi
pizza yg kami pilih, x igt la plak
janji kenyang.
kan~~
yang menakutkan, ramai lak pekerja dlm tuh yang menggugat iman
haha
btol, yakin la.
tergugat iman kami nak mkn dlm tuh
as usual, memer sempat je main2 mata
aku maintain cool
haha ;)
weii, nanti masuk lg eyh dlm tuh
lalalala~

sempat gak snap2 gamba
layan~

gosip tyme ;)

cam suami isteri kan ;)

sebelom kami melangkah pulang
sempat lagi posing depan pavi
aha ;)

oyeah, kami memang giler ;)
*sian mama tade.




No comments: