The Followers

Saturday, April 4, 2009

30.03.09 - catatan seorang principal ;)

tak tido malam tuh, semangat nak kuar hangout ngan fyt, mama n si molot longkang memer ;)
pepagi buta da mandi,sebelom tuh dok masak la dulu.ngan mata berkerak2 da pegang kuali. haha.
tade la,walaupon lom mandi, bersih weii~
masak nyer masak, ta sedar dah kol 9,ta abes pon masak da naik bilik, nak mandi
selebih nyer si pijah la yang menghabiskan segala kerja yg aku tggalkan td ;)
sorii~
da siap2 sumer, aku pon gerak la kuar rumah.
berbekalkan niat nak hangout hepi2, nak cuci mata, makan2, gosip2,
walaupon tak tido lagi neh,
semangat tol.
sampai je kat kl sentral, topup kat kedai kuning aka digi la,
aku suka g topup kat sini, sebab ade sesuatu.
haha ;)
fyt je tao ape.
*rahsia ye fyt.
ha, lps topup n main2 mata jap, aku pun text la si fyt nie
ckp aku da sampai kl sentral, sementara nak tggu dia sampai
aku pun naik la atas, kat teksi station.
cess, sesuka je kasi nama tempat tuh
aha ;)
tengah2 nak carik port nak duduk, ade la 3 makhluk tuhan nie berani lak main2 molot panggil aku
nak no tipon katenyer, tp aku buat tatao je
*jual mahal katenyer ;)
walaupon aku suke gak kat dorang, haha.
aku tengok jam, baru pukul 10.15am,
lapar ade, nantok ade, busan ade
dok la melopong tggu diva datang kan~
dlm dok melopong tuh, ade sorang pakcek nie dok pandang2,
aku wat dono jerla
dlm ati aku ckp gak 'pehal la pakcek nie'
kalo nak ngorat pon,gantleman la sket kan
setakat pandang2 ngan mata 4 dia, bole blah~
haks ;)
tp cam berduit gak pakcik nie.
aku senyum je kat dia, makin makin bolat bijik mata dia tenung aku ;)
pastuh aku abaikan pakcik nie, malas layan.
tengok jam lagik, baru kol 10.45am, tetiba tipon berbunyi,
diva da text, baru nak gerak dr kolej katenyer~
aku pon ckp dalam ati ' ye la tuh, caya jerla'
mmg da ngantok n bosan gaban tggu sorang2.
lapa sumer ade la.

aku pun menghitung waktu la menunggu diva nie datang,
ha, kol 11.15 baru dia terpacul
ngan senyum ala2 kambeng tercekik batu bata, melenggang2 dia datang kat aku
seb baik montot dia mantop, tade la aku hangen sangat
haha ;)
*weii, aku bukan les
ta selera ngan kaw fyt
aha ;)
borak nyer borak, nak tggu janda tua plak aka mama
adoyai, tggu lagik
nie lg letih nak tggu
maklum la
org tua ;)
tggu dia dr kolej gak, walaupon ponteng klas masa tuh kan
ke kelas katenyer~
hampir pkl 12 baru dia sampai, n kami teros gerak ke times square.
**********





1 comment:

Anonymous said...

haha .
soli soli laa .
i abis klas p0n lmbat laa .
tuh yg bergegas ke kl sentral .
wahaha .
cm artis plak .
lpas tuh yunk ?
tergantung .